Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rättegång inledd...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dunder" data-source="post: 73044" data-attributes="member: 27243"><p>Detta kommer antagligen få ett mycket avgörande slut. </p><p></p><p>Man kan ju inte säga annat än att det var en mycket tragisk olycka och sådant är ju alltid hemskt.</p><p></p><p>Vem som ska bära ansvar för detta är ju otroligt svårt att avgöra så det tänker jag inte orda om men jag kan ju tänka mig lite olika följder.</p><p></p><p>Om man tittar på t.ex USA (förträffligt exempel på ett land där folk kommit på ett sätt att ifrånsäga sig allt ansvar) så skulle ju en av följderna kunna bli en massiv kampanj för att varna åkarna´, vilket kanske behövs ibland.</p><p></p><p>så nu undrar jag:</p><p>Var har SLAO tagit vägen? jag har klagat på det förut och undrar fortfarande var alla "skidvetts-plancher"</p><p></p><p>om man nu ska börja straffa nån så borde backarna besiktas med jämna mellanrum? nån gång i veckan kanske?</p><p></p><p>Detta lär vi märka.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dunder, post: 73044, member: 27243"] Detta kommer antagligen få ett mycket avgörande slut. Man kan ju inte säga annat än att det var en mycket tragisk olycka och sådant är ju alltid hemskt. Vem som ska bära ansvar för detta är ju otroligt svårt att avgöra så det tänker jag inte orda om men jag kan ju tänka mig lite olika följder. Om man tittar på t.ex USA (förträffligt exempel på ett land där folk kommit på ett sätt att ifrånsäga sig allt ansvar) så skulle ju en av följderna kunna bli en massiv kampanj för att varna åkarna´, vilket kanske behövs ibland. så nu undrar jag: Var har SLAO tagit vägen? jag har klagat på det förut och undrar fortfarande var alla "skidvetts-plancher" om man nu ska börja straffa nån så borde backarna besiktas med jämna mellanrum? nån gång i veckan kanske? Detta lär vi märka. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rättegång inledd...
Tillbaka
Topp