Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
RCR Knarkar och tar bort hoppen i sina parker...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Molnet" data-source="post: 381029" data-attributes="member: 46756"><p>Asså detta är ett jäkla skämt. Att gå ut med detta nu, en månad innan det öppnar för säsongen. Ska dit i Februari och mars, kan säga att jag hade valt ett annat ställe om jag visste detta. Det är fan svinaktigt dåligt, speciellt att dom inte kunde gå ut med det innan dom startade sälja liftkort. </p><p></p><p>Undra hur utskrattade dom kommer bli av hela skid/snowboardvärlden under 60 år.</p><p></p><p>Har precis skrivit mitt längsta hat/förbannelsemail hittils i mitt 20åriga liv. Fullständigt sorgligt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Molnet, post: 381029, member: 46756"] Asså detta är ett jäkla skämt. Att gå ut med detta nu, en månad innan det öppnar för säsongen. Ska dit i Februari och mars, kan säga att jag hade valt ett annat ställe om jag visste detta. Det är fan svinaktigt dåligt, speciellt att dom inte kunde gå ut med det innan dom startade sälja liftkort. Undra hur utskrattade dom kommer bli av hela skid/snowboardvärlden under 60 år. Har precis skrivit mitt längsta hat/förbannelsemail hittils i mitt 20åriga liv. Fullständigt sorgligt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
RCR Knarkar och tar bort hoppen i sina parker...
Tillbaka
Topp