Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
RCR Knarkar och tar bort hoppen i sina parker...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DanneL" data-source="post: 381057" data-attributes="member: 14928"><p>ja precis! men därför är det ju bra om alla nu går ihop och skriver sina synpunkter för att dom ska inse hur jävla knarkat det låter! </p><p></p><p>hota med att kräva pengar tillbaka eller något! det är ju reklamationsfel! måste finnas en lag i kanada på det med! när alla som förmodligen köpte sitt säsongskort i oktober när det var rea så stog det ju banne mig inte något om detta! och då tar dom ju helt plötsligt bort något som jag trodde jag betalade för! </p><p></p><p>mejla mejla mejla!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DanneL, post: 381057, member: 14928"] ja precis! men därför är det ju bra om alla nu går ihop och skriver sina synpunkter för att dom ska inse hur jävla knarkat det låter! hota med att kräva pengar tillbaka eller något! det är ju reklamationsfel! måste finnas en lag i kanada på det med! när alla som förmodligen köpte sitt säsongskort i oktober när det var rea så stog det ju banne mig inte något om detta! och då tar dom ju helt plötsligt bort något som jag trodde jag betalade för! mejla mejla mejla! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
RCR Knarkar och tar bort hoppen i sina parker...
Tillbaka
Topp