Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
RCR Knarkar och tar bort hoppen i sina parker...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JP" data-source="post: 381187" data-attributes="member: 57320"><p>".....However, we believe we have a strong moral obligation to not compromise the safety of our guests."</p><p></p><p>For noe tull! Ski handler om å ta kalkulert risiko, hver person er selv 100% ansvarlig om han skulle skade seg. Når alle store resorts i Canada og USA har park, så kan de vel ikke være redd for å bli stamda? Utrolig dårlig å gå ut med det no, dette har de garantert bevisst ventet med å publisere. Det handler nok om at inntekt på park < penger brukt på park, de er jo kjent som et pudder sted. Det er jo greit (selv om jeg tror at det er flere som verdsetter en park enn de tror), men måten det kommer ut på er veldig dårlig.</p><p></p><p>Skal være 5 måneder i Fernie i vinter, og drar for å kjøre pudder og store linjer, men det snør ikke hver uke hele vinteren! </p><p></p><p>Fjellet kommer til å bli fullt av dårlige og farlige bc kickers, som ski patrolen ikke har oversikt over. Jeg skal ihvertfall bygge et par!</p><p></p><p>"om man inte vill skada sig varför åker man då in i parken överhuvudtaget?" HAHA</p><p>Man kan vel skada sig på alt; bil, sykkel, åke pist etc?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JP, post: 381187, member: 57320"] ".....However, we believe we have a strong moral obligation to not compromise the safety of our guests." For noe tull! Ski handler om å ta kalkulert risiko, hver person er selv 100% ansvarlig om han skulle skade seg. Når alle store resorts i Canada og USA har park, så kan de vel ikke være redd for å bli stamda? Utrolig dårlig å gå ut med det no, dette har de garantert bevisst ventet med å publisere. Det handler nok om at inntekt på park < penger brukt på park, de er jo kjent som et pudder sted. Det er jo greit (selv om jeg tror at det er flere som verdsetter en park enn de tror), men måten det kommer ut på er veldig dårlig. Skal være 5 måneder i Fernie i vinter, og drar for å kjøre pudder og store linjer, men det snør ikke hver uke hele vinteren! Fjellet kommer til å bli fullt av dårlige og farlige bc kickers, som ski patrolen ikke har oversikt over. Jeg skal ihvertfall bygge et par! "om man inte vill skada sig varför åker man då in i parken överhuvudtaget?" HAHA Man kan vel skada sig på alt; bil, sykkel, åke pist etc? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
RCR Knarkar och tar bort hoppen i sina parker...
Tillbaka
Topp