Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
rea på alpingaraget, bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FJS9091" data-source="post: 1094419" data-attributes="member: 156197"><p>Nejförsatan, vi är helt överens!!</p><p></p><p>Eftersom jag ställt frågan här ville jag bara berätta vart jag landade. Det verkar som allt kom ur sin kontext med ett kort inlägg för att avsluta en tråd. </p><p>Vi stod i butiken nästan en timme och diskuterade fram och tillbaka, baserat på diskussionen så tog jag valet att gå på en alpinbindning och vid tillfälle komplettera med en insatsbindning vid de tillfällen det behövs. Det är svårt att beskriva hela vårt samtal här. Jag upplevde att vi både lättsamt och allvarligt gick igenom min åkprofil på ett bra och seriöst sätt.</p><p></p><p>Robert på skistore var mycket tydlig med fördelar och nackdelar och baserat på hela samtalet så är jag mycket nöjd med utfallet. Det finns inga missförstånd mellan mig och Robert på skistore.</p><p></p><p>Så det är bara att borra!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FJS9091, post: 1094419, member: 156197"] Nejförsatan, vi är helt överens!! Eftersom jag ställt frågan här ville jag bara berätta vart jag landade. Det verkar som allt kom ur sin kontext med ett kort inlägg för att avsluta en tråd. Vi stod i butiken nästan en timme och diskuterade fram och tillbaka, baserat på diskussionen så tog jag valet att gå på en alpinbindning och vid tillfälle komplettera med en insatsbindning vid de tillfällen det behövs. Det är svårt att beskriva hela vårt samtal här. Jag upplevde att vi både lättsamt och allvarligt gick igenom min åkprofil på ett bra och seriöst sätt. Robert på skistore var mycket tydlig med fördelar och nackdelar och baserat på hela samtalet så är jag mycket nöjd med utfallet. Det finns inga missförstånd mellan mig och Robert på skistore. Så det är bara att borra! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
rea på alpingaraget, bindningar
Tillbaka
Topp