Hallvar Ny medlem 2003-01-13 React:se #1 Är det nogon som vet vad som har hänt med react.se? Lade dom ner hela siten efter konkursen po affärerna eller?
Är det nogon som vet vad som har hänt med react.se? Lade dom ner hela siten efter konkursen po affärerna eller?
Speciahlberg Medlem 2003-01-13 React:se #2 Antagligen så gjorde dom det. det kostar ju en del att ha siten uppe. var en helt ok butik synd att dom konka.
Antagligen så gjorde dom det. det kostar ju en del att ha siten uppe. var en helt ok butik synd att dom konka.
Stagefear Ny medlem 2003-01-13 React:se #3 jo dom har nog lagt ner. bästa communityn helt klart. nu blir det iallafall mindre dator än innan. butikerna va schyssta också. ha de bra
jo dom har nog lagt ner. bästa communityn helt klart. nu blir det iallafall mindre dator än innan. butikerna va schyssta också. ha de bra
T turbojugend Medlem 2003-01-13 React:se #4 Jag tror dom har lagt ner.. dom ska sälja ut allting nu. Det är verkligen synd, det var ju en skitbra affär!!!
Jag tror dom har lagt ner.. dom ska sälja ut allting nu. Det är verkligen synd, det var ju en skitbra affär!!!
E ErikR Guest 2003-01-16 React:se #6 men vafan?? är det bara webshopen som stängt?? Tänkte det vore synd om tex react i luleå stängde!!
K KriBBa Ny medlem 2003-01-27 React:se #7 React har gått i KK... därför dom stängde siten www.react.se, tycker det var dåligt men shit happens
Lars_Ilis Aktiv medlem 2003-01-28 React:se #8 äh det gör ju inget att sidan lades ner. Communityn var ju kass... =P
hamax Ny medlem 2003-01-29 React:se #9 shopen i Sturegallerian kan ha blivit lite för dyr att ha i drift, ska man ha en butik på Östermalm får man fane mig betala...
shopen i Sturegallerian kan ha blivit lite för dyr att ha i drift, ska man ha en butik på Östermalm får man fane mig betala...