Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Real Dope Self Edit
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EmilAlamaa" data-source="post: 840479" data-attributes="member: 77064"><p>Om du inte förstod vad jag menade så var det att jag inte håller med dig i det jag citerade av dig! Jo, jag kanske var lite oklar med vad jag menade. Men jag håller med Er1k, det är inte noskills att slänga tricken som han gör i filmen. </p><p></p><p>Bara för att du kan vissa trick som han gör så betyder det inte att de är noskills att slänga dem och det är inte bara inverterade trick som är svåra, han gör ju också dem flesta volterna med skruv vilket inte är så lätt som du påstår. Han gör två olika trick i filmen som inte är inverterade och utan skruv, dubbel frontflip med superman vilket inte är noskills och inte något som alla kan, inte heller trippel frontflip. Likaså hela filmen + att han gör grabs på hälften av tricken</p><p></p><p></p><p></p><p>Finns mer att säga, men jag orkar inte diskutera detta i forumet då jag sällan tycker leder nån vart.[/b]</p><p>[/b]</p><p></p><p></p><p>ekebom vad tillför du?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EmilAlamaa, post: 840479, member: 77064"] Om du inte förstod vad jag menade så var det att jag inte håller med dig i det jag citerade av dig! Jo, jag kanske var lite oklar med vad jag menade. Men jag håller med Er1k, det är inte noskills att slänga tricken som han gör i filmen. Bara för att du kan vissa trick som han gör så betyder det inte att de är noskills att slänga dem och det är inte bara inverterade trick som är svåra, han gör ju också dem flesta volterna med skruv vilket inte är så lätt som du påstår. Han gör två olika trick i filmen som inte är inverterade och utan skruv, dubbel frontflip med superman vilket inte är noskills och inte något som alla kan, inte heller trippel frontflip. Likaså hela filmen + att han gör grabs på hälften av tricken Finns mer att säga, men jag orkar inte diskutera detta i forumet då jag sällan tycker leder nån vart.[/b] [/b] ekebom vad tillför du? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Real Dope Self Edit
Tillbaka
Topp