Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Real Dope Self Edit
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 840483" data-attributes="member: 58560"><p>Intressant att du nämner grabs, jag såg en japan på halvskruv dub side och safetygrab på misty -> sideflipen</p><p>Har du några fler att tillägga?</p><p></p><p>halvskruvar gör inte volter nämnvärt svårare, helskruv/dubbelskruv däremot då fuckar det ur</p><p></p><p>och trippeln va till rygg alltså 2 3/4 och är grymt, men inte ner i tjockmatta utan på trampolin, ner till tjockmatta claimar jag fortfarande att vem som helst med bollar och lite coaching kan göra.</p><p></p><p></p><p>Sen för att "hate'a" lite extra så kan man ju bara säga att denna filmen ligger otroligt fel</p><p></p><p>Den skulle inte ens ligga i forumet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 840483, member: 58560"] Intressant att du nämner grabs, jag såg en japan på halvskruv dub side och safetygrab på misty -> sideflipen Har du några fler att tillägga? halvskruvar gör inte volter nämnvärt svårare, helskruv/dubbelskruv däremot då fuckar det ur och trippeln va till rygg alltså 2 3/4 och är grymt, men inte ner i tjockmatta utan på trampolin, ner till tjockmatta claimar jag fortfarande att vem som helst med bollar och lite coaching kan göra. Sen för att "hate'a" lite extra så kan man ju bara säga att denna filmen ligger otroligt fel Den skulle inte ens ligga i forumet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Real Dope Self Edit
Tillbaka
Topp