Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Recension av Les Arcs 2013 UCPA
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christian123" data-source="post: 1003137" data-attributes="member: 102655"><p>Frankrike har ingen frukostkultur, en kopp kaffe, cigg och en chokladkaka så är de nöjda och glada. UCPA kommer att ha ett center på månen före har något som liknar svensk frukost. Handla till lite ost och annat gott i de fantastiska franska livsmedelsbutikerna så blir frukosten en fröjd. (Samt kanske Nescafe för att smaksätta det mörkfärgade varmvattnet man får.) </p><p></p><p></p><p>Enda begränsningen uppifrån jag har hört om från mina guider är deras "svarta lista" och det som är på den vill man inte åka, "trilla och du dör" typ, endast enstaka spår man ser på de ytorna. </p><p></p><p>Den bästa, äldsta och mest erfarna guiden jag har haft hade den enklaste och snabbast harmoniseringen, han tog oss bara till brantaste avsnittet med blockig snö (is), åkte ner och ställde sig och sög på en cigg medans han observerade oss åka, sedan sållade han bort två som han ansåg inte kunde svänga energisnålt i det föret, de ansåg han inte skulle orka hela veckan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christian123, post: 1003137, member: 102655"] Frankrike har ingen frukostkultur, en kopp kaffe, cigg och en chokladkaka så är de nöjda och glada. UCPA kommer att ha ett center på månen före har något som liknar svensk frukost. Handla till lite ost och annat gott i de fantastiska franska livsmedelsbutikerna så blir frukosten en fröjd. (Samt kanske Nescafe för att smaksätta det mörkfärgade varmvattnet man får.) Enda begränsningen uppifrån jag har hört om från mina guider är deras "svarta lista" och det som är på den vill man inte åka, "trilla och du dör" typ, endast enstaka spår man ser på de ytorna. Den bästa, äldsta och mest erfarna guiden jag har haft hade den enklaste och snabbast harmoniseringen, han tog oss bara till brantaste avsnittet med blockig snö (is), åkte ner och ställde sig och sög på en cigg medans han observerade oss åka, sedan sållade han bort två som han ansåg inte kunde svänga energisnålt i det föret, de ansåg han inte skulle orka hela veckan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Recension av Les Arcs 2013 UCPA
Tillbaka
Topp