Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Recension: Mammut Ride R.A.S 22 lavinryggsäck
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tompan14" data-source="post: 926601" data-attributes="member: 74439"><p>Ser fram emot en recension av den i egenskap av en <em>vanlig ryggsäck</em>. Nu menar jag inte med själva ballongen bortkopplad utan bara recensera den som vilken annan ryggsäck som helst. Är det genomtänkta funktioner, ger den etthållbart intryck, hur fungerar det att packa den med allt man behöver för en längre vända i lössnön (5-6 timmar inkl. åkning) osv.</p><p>Den främsta anledningen till att jag ännu inte har köpt någon ballongsäck är just att jag inte hittat någon som fungerar som <em>ryggsäck</em> för mig. För ska vi vara ärliga mot oss själva ett tag här så är det ju faktiskt så vi kommer att använda ballongsäckarna de allra flesta dagarna, förhoppningsvis alla. De recensioner jag har läst hittills har alla hoppat över den biten till förmån för att lyfta fram själva ballongdelen, men återigen hur många gånger kommer man dra i handtaget på en säsong och hur många skiddagar har man där du inte behöver dra i det?</p><p></p><p>Jag hoppas att den här utvecklingen leder till bättre <em>ryggsäckar</em> i första hand, och bättre priser i andra hand.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tompan14, post: 926601, member: 74439"] Ser fram emot en recension av den i egenskap av en [i]vanlig ryggsäck[/i]. Nu menar jag inte med själva ballongen bortkopplad utan bara recensera den som vilken annan ryggsäck som helst. Är det genomtänkta funktioner, ger den etthållbart intryck, hur fungerar det att packa den med allt man behöver för en längre vända i lössnön (5-6 timmar inkl. åkning) osv. Den främsta anledningen till att jag ännu inte har köpt någon ballongsäck är just att jag inte hittat någon som fungerar som [i]ryggsäck[/i] för mig. För ska vi vara ärliga mot oss själva ett tag här så är det ju faktiskt så vi kommer att använda ballongsäckarna de allra flesta dagarna, förhoppningsvis alla. De recensioner jag har läst hittills har alla hoppat över den biten till förmån för att lyfta fram själva ballongdelen, men återigen hur många gånger kommer man dra i handtaget på en säsong och hur många skiddagar har man där du inte behöver dra i det? Jag hoppas att den här utvecklingen leder till bättre [i]ryggsäckar[/i] i första hand, och bättre priser i andra hand. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Recension: Mammut Ride R.A.S 22 lavinryggsäck
Tillbaka
Topp