Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Recensioner
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mr_Skoglund" data-source="post: 61519" data-attributes="member: 30430"><p>Om man skulle få störa, en liten uppmaning:</p><p></p><p>Gör inga recensioner på skidor (framför allt), så länge ni inte testat dem på bergen/slätten/kullen. Ett bedömande utifrån känsla etc i butik är inte mycket att hänga i den numera var_mans_vardagsrum_prydande_julgranen.</p><p></p><p>Hur kul är det, egentligen?</p><p></p><p>Snart kan man väl kolla recensioner på skidorter där skribenten inte varit, utan hört via en kompis kompis att orten har lite snö och offpiståkningen är näst intill obefintlig.</p><p></p><p>jo, tjena</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mr_Skoglund, post: 61519, member: 30430"] Om man skulle få störa, en liten uppmaning: Gör inga recensioner på skidor (framför allt), så länge ni inte testat dem på bergen/slätten/kullen. Ett bedömande utifrån känsla etc i butik är inte mycket att hänga i den numera var_mans_vardagsrum_prydande_julgranen. Hur kul är det, egentligen? Snart kan man väl kolla recensioner på skidorter där skribenten inte varit, utan hört via en kompis kompis att orten har lite snö och offpiståkningen är näst intill obefintlig. jo, tjena [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Recensioner
Tillbaka
Topp