Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Recept på bra skogslagg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Broddan" data-source="post: 616124" data-attributes="member: 80568"><p>Visst att du inte ska ha några skidor som tål väldigt hög fart men jag tycker ändå att man ska ha klart för sig att skidor som både Hellbent och Armada JJ ändå är skidor som behöver en hel del puder då dom är allt annat än bra när det blir lite hårdare i skogen eller ska köras i backen.</p><p>Jag håller fast vid Sir Francis Bacon i 182 cm. Sjukt lättkörda och kvicka i skog och ändå stabilare än både Hellbent och JJ när det kommer till backen.</p><p></p><p>Funderar också lite på ifall detta är tänkt som dina enda "everyday skis" eller om du har andra skidor som du tänkt använda också?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Broddan, post: 616124, member: 80568"] Visst att du inte ska ha några skidor som tål väldigt hög fart men jag tycker ändå att man ska ha klart för sig att skidor som både Hellbent och Armada JJ ändå är skidor som behöver en hel del puder då dom är allt annat än bra när det blir lite hårdare i skogen eller ska köras i backen. Jag håller fast vid Sir Francis Bacon i 182 cm. Sjukt lättkörda och kvicka i skog och ändå stabilare än både Hellbent och JJ när det kommer till backen. Funderar också lite på ifall detta är tänkt som dina enda "everyday skis" eller om du har andra skidor som du tänkt använda också? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Recept på bra skogslagg?
Tillbaka
Topp