RED BULL drar från åre

RED BULL drar från åre
joo!..de måste man göra..!.."
alla som vill ha red bull var räcker upp en hand! ;P"
ne men ärligt talat..RED BULL ROCKAR SJUKT !

RED BULL drar från åre
ja men de ju bata du å ja som skriver här anna.! men endå..nått borde göras!..men om alla skriver till red bull kankse dom bestämmer sig för att köra en sista uppvining eller tävling i åre..!..Fan önskar att allt va ett stort jävla aprilskämt!

RED BULL drar från åre
men hur vet du att de inte kommer att gå?..de e väl värt ett försök?..de värsta som kan hönda är ju att de inte funkar! men då vet man ju iallafall att man har försökt!..ja tönker iallafalla inte ge upp i första taget!

RED BULL drar från åre
ne de e bra blondie..:P..men vafan!..vi ska inte ge upp de här! nått måste gå å göra! de kan ju inte va helt kört!?

RED BULL drar från åre
hehe jag tror nog att alla som läser förstått att ni ska försöka och att ni vill att alla andra ska göra det också...

RED BULL drar från åre
Grottmannen meddelar från klippbordet att det är galet mycket
bilder att klippa ihop. Ser fram emot när jag får sova, tills dess kör
vi på med Red Bull....
SVT på måndag 22.30

RED BULL drar från åre
Undra om Mats Å tycker att det är för mycket Audi, Nokia, Gore Tex och Lapin Kulta m fl i Åre oxå? Om jag vore dom skulle jag nog börja fundera på om Åre är rätt plats för kommande event...

RED BULL drar från åre
Joo..håller med..de är ju mycket mer reklam för andra märken..Åre kommer till slut sluta med att tanter i päls komemr dit, åker skidor går på spa efteråt sen dricker dom vin för 45000:-...

RED BULL drar från åre
Men dom lär ju endå ska ha en ny sor tävling där.. me med andra sponsorer säkert!..för dom akn ju inte lägga ner de helt och hållet!

Snödjup

Tillbaka
Topp