Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
RED BULL drar från åre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lang_m" data-source="post: 73727" data-attributes="member: 12403"><p>Det är iof rätt som han säger men fan vet om det kommer löna sig. Men dom tjänar ju grova pengar på företag (Konferenser osv) så det är ju klart att dom vill ha dit dom. Jag tror inte att Åre någonsin kommer att anses som en exlusiv ort a la verbier/st anton/madonna di... eller vail/aspen i usa. För de som har råd så smäller det mycket högre att säga att man "klämde lite lagg å smutta skumpa i alperna!!". Jag tror att man tjänar mest på den stora massan i längden för folk kommer det alltid komma.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lang_m, post: 73727, member: 12403"] Det är iof rätt som han säger men fan vet om det kommer löna sig. Men dom tjänar ju grova pengar på företag (Konferenser osv) så det är ju klart att dom vill ha dit dom. Jag tror inte att Åre någonsin kommer att anses som en exlusiv ort a la verbier/st anton/madonna di... eller vail/aspen i usa. För de som har råd så smäller det mycket högre att säga att man "klämde lite lagg å smutta skumpa i alperna!!". Jag tror att man tjänar mest på den stora massan i längden för folk kommer det alltid komma. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
RED BULL drar från åre
Tillbaka
Topp