Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
RED BULL drar från åre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ALundqvist" data-source="post: 73760" data-attributes="member: 41127"><p>Jag har faktist mailat mats å klagat lite..!..eller ganska mkt faktist!..Jag startade den här "chatten" eller va man ska kalla den och ja vill först å främst tacka för alla svar ja har fått! hee..:P..jo men dom verkar inte ens veta vart red bull kommer att hålla till..Å de där med läskedryck!? men snälla..de handlar inte bara om att den läskedryck försvinner!..de e så otroligt mkt mer..!!..å jag ska göra allt för att behålla red bull i åre..så om ja lyckas vet ni vem ni ska tacka! ;P..hehe..nerå..men ärligt talat..ja å min polare ska även skriva en insändare i tidningen..men ja kommer att skicka ut de mats svarar på mitt mail så att alla kan läsa de..Men som sagt var..dom tjänar ju inte på att flytta tävlingen..Visst de är meningen att alla ska kunna åka i Åre..men red bull är liksom en gång per år..!..</p><p>/ Andrea</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ALundqvist, post: 73760, member: 41127"] Jag har faktist mailat mats å klagat lite..!..eller ganska mkt faktist!..Jag startade den här "chatten" eller va man ska kalla den och ja vill först å främst tacka för alla svar ja har fått! hee..:P..jo men dom verkar inte ens veta vart red bull kommer att hålla till..Å de där med läskedryck!? men snälla..de handlar inte bara om att den läskedryck försvinner!..de e så otroligt mkt mer..!!..å jag ska göra allt för att behålla red bull i åre..så om ja lyckas vet ni vem ni ska tacka! ;P..hehe..nerå..men ärligt talat..ja å min polare ska även skriva en insändare i tidningen..men ja kommer att skicka ut de mats svarar på mitt mail så att alla kan läsa de..Men som sagt var..dom tjänar ju inte på att flytta tävlingen..Visst de är meningen att alla ska kunna åka i Åre..men red bull är liksom en gång per år..!.. / Andrea [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
RED BULL drar från åre
Tillbaka
Topp