Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
RED BULL drar från åre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Whybeck" data-source="post: 73789" data-attributes="member: 12791"><p>ALundqvist och AnNilsson ---></p><p>Snälla kolla igenom vad ni skrivit innan ni skickar iväg det, blir otroligt irriterande att läsa när bokstäverna är lika blandade som folket på Heathrow.</p><p></p><p>Jag lovar att det inte bara är ni som är besvikna på att Red Bull Big Air flyttar ifrån Åre. Däremot så tror jag inte att det har någon större påverkan i fall folk klagar till Mats. Om du "ALundqvist" har klagat så hoppas jag i alla fall att du kollat igenom din text då, för annars lär han knappast ens ge en blick åt det.</p><p>Uttalandet ifrån Skistar tror jag påverkade beslutet till viss del, men jag tror att det främst har att göra med stora förluster i pengar för Red Bull i och med vädret som inte har varit så bra de senaste två åren.</p><p></p><p>Förhoppningsvis kommer de ut med information om var nästa tävling kommer att hamna. Det skulle förvåna mig om de väljer att lägga den utanför Sverige.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Whybeck, post: 73789, member: 12791"] ALundqvist och AnNilsson ---> Snälla kolla igenom vad ni skrivit innan ni skickar iväg det, blir otroligt irriterande att läsa när bokstäverna är lika blandade som folket på Heathrow. Jag lovar att det inte bara är ni som är besvikna på att Red Bull Big Air flyttar ifrån Åre. Däremot så tror jag inte att det har någon större påverkan i fall folk klagar till Mats. Om du "ALundqvist" har klagat så hoppas jag i alla fall att du kollat igenom din text då, för annars lär han knappast ens ge en blick åt det. Uttalandet ifrån Skistar tror jag påverkade beslutet till viss del, men jag tror att det främst har att göra med stora förluster i pengar för Red Bull i och med vädret som inte har varit så bra de senaste två åren. Förhoppningsvis kommer de ut med information om var nästa tävling kommer att hamna. Det skulle förvåna mig om de väljer att lägga den utanför Sverige. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
RED BULL drar från åre
Tillbaka
Topp