Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Red Bull med kokain?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wolwerin" data-source="post: 548112" data-attributes="member: 68240"><p>Blir endå lite äklad av vad som IGENTLIGEN finns i drycken:</p><p>Vatten</p><p>Socker</p><p>Koldioxid</p><p>Naturlig kolasmak</p><p>Kokablad</p><p>Kolanöt</p><p>Citron</p><p>Lime</p><p>Kryddnejlika</p><p>Kardemumma</p><p>Tall</p><p>Åkermynta</p><p>Galangal</p><p>Vanilj</p><p>Ingefära</p><p>Muskotblomma</p><p>Kakao</p><p>Lakrits</p><p>Apelsin</p><p>Senapsfrön</p><p>Koffein från kaffebönor.</p><p></p><p>men endå jag är beroende av drycken och kan få i mig 10-12st per dag men brukar ligga i snitt 1flak per vecka.</p><p></p><p>det var en som postade ovan att kokain är den mest beroendeframkallade (drogen) då kan jag säga att tobak (ifrån ciggaretter och snus) är MYCKET mer beroendeframkallande och lättare att åka dit för i beroendet.</p><p></p><p>dem säger att det finns mellan 1-2 MILIGRAM per burk iåförsig blir det mycket när man har beslagtagit 18000 flak.... tror att gränsen ligger för 4 gubbar om man överstriger detta så blir man tagen för LANGNING av droger men om man är under på kvaliviseras det som privat bruk och du blir du bara tagen för droginehav.... så den som orkar att räkna 1-2miligram gånger 432,000burkar så kan vi få fram en vikt och kan bestämma om redbull kan bli anmäld för detta....</p><p></p><p>peace out cheers</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wolwerin, post: 548112, member: 68240"] Blir endå lite äklad av vad som IGENTLIGEN finns i drycken: Vatten Socker Koldioxid Naturlig kolasmak Kokablad Kolanöt Citron Lime Kryddnejlika Kardemumma Tall Åkermynta Galangal Vanilj Ingefära Muskotblomma Kakao Lakrits Apelsin Senapsfrön Koffein från kaffebönor. men endå jag är beroende av drycken och kan få i mig 10-12st per dag men brukar ligga i snitt 1flak per vecka. det var en som postade ovan att kokain är den mest beroendeframkallade (drogen) då kan jag säga att tobak (ifrån ciggaretter och snus) är MYCKET mer beroendeframkallande och lättare att åka dit för i beroendet. dem säger att det finns mellan 1-2 MILIGRAM per burk iåförsig blir det mycket när man har beslagtagit 18000 flak.... tror att gränsen ligger för 4 gubbar om man överstriger detta så blir man tagen för LANGNING av droger men om man är under på kvaliviseras det som privat bruk och du blir du bara tagen för droginehav.... så den som orkar att räkna 1-2miligram gånger 432,000burkar så kan vi få fram en vikt och kan bestämma om redbull kan bli anmäld för detta.... peace out cheers [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Red Bull med kokain?
Tillbaka
Topp