Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Red mountain
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Freddab" data-source="post: 59264" data-attributes="member: 36951"><p>Jag är intresserad men håller på att undersöka olika alternativ. läste lite snabbt om red mountain att det är bra för puder och offpist vilket jag gillar. Vad menas med sent december? Är gärna hemma iallafall Julafton. Jag har tänkt att vara iväg i ca 2 månader och funderar på olika alternativ men Red Mountain kan vara en bra start för att sedan dra till ett annat system eller stanna kvar... Kan man förlänga kortet som man får i paketet till ett humant pris?</p><p></p><p>/Fredrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Freddab, post: 59264, member: 36951"] Jag är intresserad men håller på att undersöka olika alternativ. läste lite snabbt om red mountain att det är bra för puder och offpist vilket jag gillar. Vad menas med sent december? Är gärna hemma iallafall Julafton. Jag har tänkt att vara iväg i ca 2 månader och funderar på olika alternativ men Red Mountain kan vara en bra start för att sedan dra till ett annat system eller stanna kvar... Kan man förlänga kortet som man får i paketet till ett humant pris? /Fredrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Red mountain
Tillbaka
Topp