Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Redbull sparkar Tanner Hall?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OleK" data-source="post: 969984" data-attributes="member: 36337"><p>Hva som er grunnen kan man jo bare spekulere i...Men at det er noen uenigheter er det vel ingen tvil om. T-Hall virker ikke fornøyd med å bli droppet så det er ikke fra hans side. Det er ikke mange som har blitt kastet ut av Red Bull sine team gjennom årene. Shaun White valgte å droppe RB forde han mente selv han var mere verdt en de milionene RB betalte han i året. </p><p></p><p>At det er pga skagene til T-Hall tviler jeg også på. I Norge har vi hatt en RB atlet i mange mange år. Karina Hollekim. Hun var en av de råeste jentene i frikjørings sirkuet og en av pionerene innen basehopping/skibase. for 5år siden? ble hun alvorlig skadet i en wingsuit ulykke som gjør at hun aldri kan hoppe fallskjerm eller stå på ski som før. Hun er riktig nok tilbake på ski nå,men kroppen tåler ikke harde påkjenninger. Hun er IKKE blitt kastet ut av RB og er fortsatt RB atlet selv om hun er ferdig på toppnivå.</p><p></p><p>Sånn jeg har forstått RB sin visjon så vil de hjelpe utøvere mens de er på topp,gjennom skadeperioder og etter endt karriere. </p><p></p><p>En dag kommer det vel ut hvorfor de gikk hver sin vei!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OleK, post: 969984, member: 36337"] Hva som er grunnen kan man jo bare spekulere i...Men at det er noen uenigheter er det vel ingen tvil om. T-Hall virker ikke fornøyd med å bli droppet så det er ikke fra hans side. Det er ikke mange som har blitt kastet ut av Red Bull sine team gjennom årene. Shaun White valgte å droppe RB forde han mente selv han var mere verdt en de milionene RB betalte han i året. At det er pga skagene til T-Hall tviler jeg også på. I Norge har vi hatt en RB atlet i mange mange år. Karina Hollekim. Hun var en av de råeste jentene i frikjørings sirkuet og en av pionerene innen basehopping/skibase. for 5år siden? ble hun alvorlig skadet i en wingsuit ulykke som gjør at hun aldri kan hoppe fallskjerm eller stå på ski som før. Hun er riktig nok tilbake på ski nå,men kroppen tåler ikke harde påkjenninger. Hun er IKKE blitt kastet ut av RB og er fortsatt RB atlet selv om hun er ferdig på toppnivå. Sånn jeg har forstått RB sin visjon så vil de hjelpe utøvere mens de er på topp,gjennom skadeperioder og etter endt karriere. En dag kommer det vel ut hvorfor de gikk hver sin vei! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Redbull sparkar Tanner Hall?
Tillbaka
Topp