Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
REDIGERAT Akta för Kittelfjälls städvisitationer
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fre-drik" data-source="post: 614389" data-attributes="member: 32453"><p>Jag är inte ett dugg förvånad.</p><p></p><p>Vi hade bokat en stor grupp i Kittelfjäll mars 2007. Bokningen gjordes (och betalades) redan i Oktober. Tre veckor innan resan ringer Kittel upp mig kl sju på kvällen och talar om att de avbokat oss då de fått ett mycket stort företag på besök samma helg.</p><p></p><p>Kontraktsbrott och allmänt svineri av kittelfjäll helt enkelt.</p><p></p><p>Det här är tyvärr inte den enda negativa upplevelsen jag haft från Kittelfjäll. Åkningen kan vara riktigt bra, men vad spelar det för roll när de beter sig som de gör? </p><p></p><p>Åker ni 5 mil längre hamnar ni i Borgafjäll en bortglömd liten ort med samma fallhöjd. Där bygger personalen hopp och rails i skogen och röjer gator i snårskogen. En riktig pärla, helt bortglömd och alldeles, alldeles underbar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fre-drik, post: 614389, member: 32453"] Jag är inte ett dugg förvånad. Vi hade bokat en stor grupp i Kittelfjäll mars 2007. Bokningen gjordes (och betalades) redan i Oktober. Tre veckor innan resan ringer Kittel upp mig kl sju på kvällen och talar om att de avbokat oss då de fått ett mycket stort företag på besök samma helg. Kontraktsbrott och allmänt svineri av kittelfjäll helt enkelt. Det här är tyvärr inte den enda negativa upplevelsen jag haft från Kittelfjäll. Åkningen kan vara riktigt bra, men vad spelar det för roll när de beter sig som de gör? Åker ni 5 mil längre hamnar ni i Borgafjäll en bortglömd liten ort med samma fallhöjd. Där bygger personalen hopp och rails i skogen och röjer gator i snårskogen. En riktig pärla, helt bortglömd och alldeles, alldeles underbar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
REDIGERAT Akta för Kittelfjälls städvisitationer
Tillbaka
Topp