Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Redigering av skidfilm?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="spollo" data-source="post: 123229" data-attributes="member: 37587"><p>Jag och en kompis gjorde en skidfilm som projektarbete förra våran! Var helt sjukt skojj, om man jämnför med allt annat som man håller på med i skolan!!</p><p>Vi använde oss av Pinnacle studio 9, ett basic program som du inte kan göra mkt mer än att klippa å lägga på övergångar men det funkar om man aldrig redigerat förrut som det var i vårat fall. Har bytt upp mig nu till Let´s EDIT 2.0, det är bättre än pinnacle men sämre och lättare än premier!</p><p></p><p>/Steve</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="spollo, post: 123229, member: 37587"] Jag och en kompis gjorde en skidfilm som projektarbete förra våran! Var helt sjukt skojj, om man jämnför med allt annat som man håller på med i skolan!! Vi använde oss av Pinnacle studio 9, ett basic program som du inte kan göra mkt mer än att klippa å lägga på övergångar men det funkar om man aldrig redigerat förrut som det var i vårat fall. Har bytt upp mig nu till Let´s EDIT 2.0, det är bättre än pinnacle men sämre och lättare än premier! /Steve [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Redigering av skidfilm?
Tillbaka
Topp