Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
redigerings program!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nikekl" data-source="post: 43184" data-attributes="member: 43962"><p>Av: bjorte Datum: 2003-03-26 23:53:20 </p><p> </p><p>en digital kamera, är det en kamera endast uppbyggd av ettor och nollor?</p><p></p><p>nä, nu ska jag sova och ha sex drömmar.</p><p>___</p><p>Av: Nojlas Datum: 2003-03-27 06:45:20 </p><p> </p><p>Ska bara hälsa till björte och säga att jag tänker ha sju drömmar...</p><p>___ </p><p>Av: MarkusO Datum: 2003-03-27 11:08:47 </p><p> </p><p>Du ska nog hälsa det till TWsorken snarare än till Björte tror jag.</p><p>___</p><p></p><p>=) förvirringen är total. bjorte startar med lite sarkasm och avslutar med ironi i form av "sex drömmar". noljas har missat (?) ironin och ger en pik åt bjorte. avslutningsvis fattar inte markuso vad det handlar om och påpekar att det är twsorken som startat tråden..</p><p></p><p>(eller så e jag dum i huvet och missuppfattat allt)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nikekl, post: 43184, member: 43962"] Av: bjorte Datum: 2003-03-26 23:53:20 en digital kamera, är det en kamera endast uppbyggd av ettor och nollor? nä, nu ska jag sova och ha sex drömmar. ___ Av: Nojlas Datum: 2003-03-27 06:45:20 Ska bara hälsa till björte och säga att jag tänker ha sju drömmar... ___ Av: MarkusO Datum: 2003-03-27 11:08:47 Du ska nog hälsa det till TWsorken snarare än till Björte tror jag. ___ =) förvirringen är total. bjorte startar med lite sarkasm och avslutar med ironi i form av "sex drömmar". noljas har missat (?) ironin och ger en pik åt bjorte. avslutningsvis fattar inte markuso vad det handlar om och påpekar att det är twsorken som startat tråden.. (eller så e jag dum i huvet och missuppfattat allt) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
redigerings program!
Tillbaka
Topp