Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Redigerings programm? För film
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bighead_films" data-source="post: 367176" data-attributes="member: 58024"><p>Adobe Premiere Pro funkar kalas både om man ska göra avancerade grejer och basic grejer...nya versionen på Premiere Pro erbjuder en hel del nya finesser och mer finslip på befintliga...</p><p></p><p></p><p>men smakar det så kostar det...Adobe Premiere går ju lös på en liten slant såvida man inte e en sådan som tankar hem det...</p><p></p><p>men ett "gratis" program e ju windows movie maker och funkar kalas bra om man ska göra enklare klippning utan massa hyss å fnyss...</p><p></p><p></p><p></p><p>för dvd menyer å så så finns d lite olika program men dom jag rekomenderar som jag personligen har erfarenhet av är ju neros simpla "add & burn" grej där du gör en enkel meny å bränner av...</p><p></p><p>annars är adobe encore bra...man kan göra precist allt och en bra grej är att encore sammarbetar med många program som flash program och alla adobes program</p><p></p><p>MVH// matte (editing girlriders-sweden movie invisible contrast)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bighead_films, post: 367176, member: 58024"] Adobe Premiere Pro funkar kalas både om man ska göra avancerade grejer och basic grejer...nya versionen på Premiere Pro erbjuder en hel del nya finesser och mer finslip på befintliga... men smakar det så kostar det...Adobe Premiere går ju lös på en liten slant såvida man inte e en sådan som tankar hem det... men ett "gratis" program e ju windows movie maker och funkar kalas bra om man ska göra enklare klippning utan massa hyss å fnyss... för dvd menyer å så så finns d lite olika program men dom jag rekomenderar som jag personligen har erfarenhet av är ju neros simpla "add & burn" grej där du gör en enkel meny å bränner av... annars är adobe encore bra...man kan göra precist allt och en bra grej är att encore sammarbetar med många program som flash program och alla adobes program MVH// matte (editing girlriders-sweden movie invisible contrast) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Redigerings programm? För film
Tillbaka
Topp