Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
tjena, någon som vet vart man kan ladda ner ett filmredigeringsprogram? eller något bra redigeringsprogram som man kan köpa och isåfall vart? tacksam för svar!
moviemaker suger... försök att få tag i Pinncale Studio istället. Det funkar alldeles utmärkt plus att det är lätt att redigera i! Det är bara att söka på: Pinnacle Studio 8/9.
Är det någon som har skänkt en tanke på att det inte riktigt är lagligt att ladda ner program hur som helst (eller att ge bort dom)?
Köpa är en bra grej, för då fortsätter dom att göra nya prylar.
Ja, jag vet att det låter fånigt. Men jag blir lite mörk på hela ”ladda ner utan att betala” ibland.
avid är kanske det bästa redigeringsprogrammet. tyvärr tar det stor plats och är svårare att få tag i än adobe och pinnacle. final cut är också helt ok.
jag har adobe premier 6.0 och pinnacle studio 9, kan skicka... pinnacle e bara trailer, men man kan installera om när tiden går ut så e de bara å köra på igen
tips: tanka hem nya moviemaker från windows hemsida, om du har äkta windows funkar det. annars har du vegas foundry och adobe premier. vegas(4.0 tror jag det är på nu) kan du tanka hem som freeware fast för att ha tillgång till allt i programmet måste du skaffa en key å låsa upp skiten. premiere är större. Men som sagt *Host*D*HOST*C gonatt!