Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
redigeringsprogram
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HARS" data-source="post: 81690" data-attributes="member: 34570"><p>da eric: ville bara klargöra det faktum att ett virusprogram inte på något sätt kan förbättra ett programs prestanda, kvittar hur jävla bra virusprogram du har. virusprogram kan inte gå in och "snabba upp" ett annat program. jwester slängde ur sig två helt felaktiga påståenden på raken, kände mig tvungen att.. jaja... fuckshit shitfuck, inte lönt att oja sig mer... </p><p></p><p>ang. dina problem med redigeringsprogram, det kan bero på så oerhört mycket. tex fungerade avids program inte alls för mig, men det gjorde däremot premier. gemensamt för alla videoredigeringsprog är ju att de är rejält resurskrävande, så se till att ha en kraftig dator, då ökar nog chanserna att det program du vill använda funkar bra på din dator också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HARS, post: 81690, member: 34570"] da eric: ville bara klargöra det faktum att ett virusprogram inte på något sätt kan förbättra ett programs prestanda, kvittar hur jävla bra virusprogram du har. virusprogram kan inte gå in och "snabba upp" ett annat program. jwester slängde ur sig två helt felaktiga påståenden på raken, kände mig tvungen att.. jaja... fuckshit shitfuck, inte lönt att oja sig mer... ang. dina problem med redigeringsprogram, det kan bero på så oerhört mycket. tex fungerade avids program inte alls för mig, men det gjorde däremot premier. gemensamt för alla videoredigeringsprog är ju att de är rejält resurskrävande, så se till att ha en kraftig dator, då ökar nog chanserna att det program du vill använda funkar bra på din dator också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
redigeringsprogram
Tillbaka
Topp