Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Redigeringsprogram?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chompan" data-source="post: 224849"><p>Okeej, om du vill ha ett bra program eller iallafall pröva så kan du få en 30dagars trail på sony vegas hemsida.</p><p>Adobe Premiere, har ju flera olika versioner och kan kosta många tusenlappar om du vill ha det.</p><p>Pinnacle Studio har ju film program för 800kr uppåt, fast dom är inte så bra i det här sammanhanget tror jag</p><p>Du får antigen köpa ett lr få tag i det på annat sätt, you know what i me#n.....</p><p></p><p>Själv anvääder jag Adobe Premiere eller Vegas, tycker Adobe är lite mer serriöst än Vegas</p><p>fast Vegas är ganska "lättlärt" Adobe är ganska svårt, iallafall dom flesta versionerna....</p><p></p><p>KEEP IT REAL !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chompan, post: 224849"] Okeej, om du vill ha ett bra program eller iallafall pröva så kan du få en 30dagars trail på sony vegas hemsida. Adobe Premiere, har ju flera olika versioner och kan kosta många tusenlappar om du vill ha det. Pinnacle Studio har ju film program för 800kr uppåt, fast dom är inte så bra i det här sammanhanget tror jag Du får antigen köpa ett lr få tag i det på annat sätt, you know what i me#n..... Själv anvääder jag Adobe Premiere eller Vegas, tycker Adobe är lite mer serriöst än Vegas fast Vegas är ganska "lättlärt" Adobe är ganska svårt, iallafall dom flesta versionerna.... KEEP IT REAL ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Redigeringsprogram?
Tillbaka
Topp