Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
redskap i parken/bjursås
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="T_O_K" data-source="post: 60368" data-attributes="member: 37284"><p>tjenare alla friåkare...</p><p>det är så att jag kommer ha lite ansvar för parken i bjursås i vinter och jag undrar hur ni vill ha den ! förra årets park var en katastrof och jag vill vara säker på att den inte blir det i år !</p><p>derför undrar jag vilka typ av redskap ni vill se i parken... nånn shyst box eller rail ni gärna vill se monterad eller nånn frän variant på hoppen ?</p><p>det blir en del nyheter i år och det otillräckliga underhållet på hoppen vi såg förra året kommer för hoppnings vis inte att existera i vinter !</p><p></p><p>ps: svara helst till min epost kvarlisa@swipnet.se</p><p></p><p>/ola</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="T_O_K, post: 60368, member: 37284"] tjenare alla friåkare... det är så att jag kommer ha lite ansvar för parken i bjursås i vinter och jag undrar hur ni vill ha den ! förra årets park var en katastrof och jag vill vara säker på att den inte blir det i år ! derför undrar jag vilka typ av redskap ni vill se i parken... nånn shyst box eller rail ni gärna vill se monterad eller nånn frän variant på hoppen ? det blir en del nyheter i år och det otillräckliga underhållet på hoppen vi såg förra året kommer för hoppnings vis inte att existera i vinter ! ps: svara helst till min epost kvarlisa@swipnet.se /ola [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
redskap i parken/bjursås
Tillbaka
Topp