Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Rehabilitera knä på egen hand
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 811309" data-attributes="member: 45951"><p>Möjligt, men om jag tagit mej tiden att regga ett konto så hade jag nog ställt en fråga som inte kan besvaras med ett "ja". Jag skulle möjligen, preciserat mej en smula. Men trådskaparen kanske tänkt sej någon form av diskussion i tråden. I såfall ber jag ödmjukast om ursäkt. Men, många av dessa projektarbetesförfrågningar andas "Snälla gör det åt mej" -vibbar. Kanske stör jag mej på det för att när jag gör projekt -"arbeten" nu för tiden så är det alltid nån jävla budget med i bilden, det finns inga håltimmar och/eller "kompletteringar". Vad är det för jäääävla ansvar jag ska ta?</p><p></p><p><strong>Jumpjump;</strong></p><p>Projektarbetet åt sidan en stund, om du inte sitter i rullstol med en oförmåga att gå, så tro mej, det kan bli värre. Ta hjälp av en expert, att göra det själv är lika illa som att köpa en en flaska sprit med tillhörande Red bull i baren, istället för att låta ett "proffs" göra drinkarna åt dej.</p><p></p><p>Med andra ord, gå till en sjukgymnast/läkare, konsultera och få ett träningsprogram annars kan du mycket väl göra mer skada än nytta. </p><p></p><p><em>Funkar det inte så kör jag ändå, de är för att jag älskar det så. </em> Sprutor? Smärtstillande en hel säsong? Har en polare som bröt knät för 10-11 år sedan, han haltar fortfarande idag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 811309, member: 45951"] Möjligt, men om jag tagit mej tiden att regga ett konto så hade jag nog ställt en fråga som inte kan besvaras med ett "ja". Jag skulle möjligen, preciserat mej en smula. Men trådskaparen kanske tänkt sej någon form av diskussion i tråden. I såfall ber jag ödmjukast om ursäkt. Men, många av dessa projektarbetesförfrågningar andas "Snälla gör det åt mej" -vibbar. Kanske stör jag mej på det för att när jag gör projekt -"arbeten" nu för tiden så är det alltid nån jävla budget med i bilden, det finns inga håltimmar och/eller "kompletteringar". Vad är det för jäääävla ansvar jag ska ta? [b]Jumpjump;[/b] Projektarbetet åt sidan en stund, om du inte sitter i rullstol med en oförmåga att gå, så tro mej, det kan bli värre. Ta hjälp av en expert, att göra det själv är lika illa som att köpa en en flaska sprit med tillhörande Red bull i baren, istället för att låta ett "proffs" göra drinkarna åt dej. Med andra ord, gå till en sjukgymnast/läkare, konsultera och få ett träningsprogram annars kan du mycket väl göra mer skada än nytta. [i]Funkar det inte så kör jag ändå, de är för att jag älskar det så. [/i] Sprutor? Smärtstillande en hel säsong? Har en polare som bröt knät för 10-11 år sedan, han haltar fortfarande idag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Rehabilitera knä på egen hand
Tillbaka
Topp