Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Rehabilitera knä på egen hand
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jimpalainen" data-source="post: 811416" data-attributes="member: 116186"><p>Jag rehabiliterar mitt knä själv. Det är menisken som är trasig (men inte tillräckligt trasig för att åtgärdas i den allmänna vården) . Fick problemet förra hösten och kunde då inte göra något på ett par månader. Efter egen rehab kan jag åka skidor, skate, spela tennis och springa utan problem. Dock har jag ett seriöst knäskydd som jag tror är viktigt (om inte minst psykiskt). Nu har jag ju ganska stor erfarenhet vad gäller rehab av knän - trasigt ledband, korsband av, knä ur led - och har därmed lärt mig en hel del om vad för typ av övnigar som är viktiga för att öka stabiliteten i knät.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jimpalainen, post: 811416, member: 116186"] Jag rehabiliterar mitt knä själv. Det är menisken som är trasig (men inte tillräckligt trasig för att åtgärdas i den allmänna vården) . Fick problemet förra hösten och kunde då inte göra något på ett par månader. Efter egen rehab kan jag åka skidor, skate, spela tennis och springa utan problem. Dock har jag ett seriöst knäskydd som jag tror är viktigt (om inte minst psykiskt). Nu har jag ju ganska stor erfarenhet vad gäller rehab av knän - trasigt ledband, korsband av, knä ur led - och har därmed lärt mig en hel del om vad för typ av övnigar som är viktiga för att öka stabiliteten i knät. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Rehabilitera knä på egen hand
Tillbaka
Topp