Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Rehabilitera knä på egen hand
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kladdkaka" data-source="post: 811436"><p><em>Uppenbarligen så verkar vissa av er här ha väldigt svårt för att kunna svara på en simpel fråga utan att på något sätt kränka ner personen som frågan ställdes av. Hur gamla är ni egentligen? Om ni nu tycker att det är idiotiskt eller på något sätt ointressant och stör er på detta ämne om att rehabilitera sitt knä på egen hand, varför lägger ni då ner en massa tid och energi på att just trycka ner denna människa som endast ville ha ett enkelt svar på en enkel fråga? </em></p><p><em></em></p><p><em>Anledningen till att jumpjump gör detta är för att hon är intresserad av ämnet och vill prova på någonting nytt. Att rehabilitera sitt eget knä kan jag inte se något fel med om man har kunskaper om kroppen och vid sidan av har kontakter som han ge tips och råd på övningar m.m. t.ex. Sjukgymnaster. </em></p><p><em>Att ens påstå att jumpjump inte har någon kunskap om skador tycker jag är orimligt eftersom varje individ är väl medveten om vad man själv har råkat ut för, vilket en utomstående som endast slänger ur sig en massa skit inte har någonting med att göra. Vad hon har för typ av knäskada ingår inte i den ursprungliga frågan och är därmed ointressant.</em></p><p><em></em></p><p><em>Som svar på din fråga, jumpjump, så finns det nog ett antal personer som har gjort detta förut med olika resultat. Jag tycker att det är starkt av dig att våga dig på detta själv. Så jag säger bara lycka till med ditt projektarbete jag hoppas att ditt knä blir bättre!</em></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kladdkaka, post: 811436"] [i]Uppenbarligen så verkar vissa av er här ha väldigt svårt för att kunna svara på en simpel fråga utan att på något sätt kränka ner personen som frågan ställdes av. Hur gamla är ni egentligen? Om ni nu tycker att det är idiotiskt eller på något sätt ointressant och stör er på detta ämne om att rehabilitera sitt knä på egen hand, varför lägger ni då ner en massa tid och energi på att just trycka ner denna människa som endast ville ha ett enkelt svar på en enkel fråga? Anledningen till att jumpjump gör detta är för att hon är intresserad av ämnet och vill prova på någonting nytt. Att rehabilitera sitt eget knä kan jag inte se något fel med om man har kunskaper om kroppen och vid sidan av har kontakter som han ge tips och råd på övningar m.m. t.ex. Sjukgymnaster. Att ens påstå att jumpjump inte har någon kunskap om skador tycker jag är orimligt eftersom varje individ är väl medveten om vad man själv har råkat ut för, vilket en utomstående som endast slänger ur sig en massa skit inte har någonting med att göra. Vad hon har för typ av knäskada ingår inte i den ursprungliga frågan och är därmed ointressant. Som svar på din fråga, jumpjump, så finns det nog ett antal personer som har gjort detta förut med olika resultat. Jag tycker att det är starkt av dig att våga dig på detta själv. Så jag säger bara lycka till med ditt projektarbete jag hoppas att ditt knä blir bättre![/i] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Rehabilitera knä på egen hand
Tillbaka
Topp