Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Rehabilitera knä på egen hand
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Iller" data-source="post: 811442" data-attributes="member: 29149"><p>Det är kanske du som skulle läsa lite noggrannare?</p><p></p><p>Jag har inte skrivit något om din skada. Däremot skrev jag att du "inte bryr dig om vilken skada man skall ha rehabiliterat". Att inte definiera vilken typ av knäskador du avser tyder på att du faktiskt inte vet på vilka sätt man kan skada sitt knä och hur rehabilitering skiljer sig. Vilket var vad jag skrev.</p><p></p><p>Det absolut viktigaste i denna tråden verkar du inte ha förstått trots att flera redan har skrivit det:</p><p>DET KAN VARA MYCKET SKADLIGT ATT FÖRSÖKA REHABILITERA SIG SJÄLV OCH DET KAN LEDA TILL ATT SKADAN FÖRVÄRRAS ELLER ATT NYA SKADOR UPPSTÅR!</p><p></p><p>Denna tråd i detta forum är absolut rätt plats att tydliggöra detta eftersom någon annan kan komma att läsa tråden i framtiden och tro att rehabilitering på egen hand är en bra idé. Kanske du ska tänka över det istället för att be andra att vara tysta.</p><p></p><p>Möjligen kan det vara så att du egentligen har fått en massa råd av folk med medicinsk utbildning (tex sjukgymnaster) och sedan tränat själv efter dessa råd. Jag hoppas det. För din skull. Det är liksom det som är rehabilitering. Men då kanske du skulle vara lite tydligare med att det är det du menar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Iller, post: 811442, member: 29149"] Det är kanske du som skulle läsa lite noggrannare? Jag har inte skrivit något om din skada. Däremot skrev jag att du "inte bryr dig om vilken skada man skall ha rehabiliterat". Att inte definiera vilken typ av knäskador du avser tyder på att du faktiskt inte vet på vilka sätt man kan skada sitt knä och hur rehabilitering skiljer sig. Vilket var vad jag skrev. Det absolut viktigaste i denna tråden verkar du inte ha förstått trots att flera redan har skrivit det: DET KAN VARA MYCKET SKADLIGT ATT FÖRSÖKA REHABILITERA SIG SJÄLV OCH DET KAN LEDA TILL ATT SKADAN FÖRVÄRRAS ELLER ATT NYA SKADOR UPPSTÅR! Denna tråd i detta forum är absolut rätt plats att tydliggöra detta eftersom någon annan kan komma att läsa tråden i framtiden och tro att rehabilitering på egen hand är en bra idé. Kanske du ska tänka över det istället för att be andra att vara tysta. Möjligen kan det vara så att du egentligen har fått en massa råd av folk med medicinsk utbildning (tex sjukgymnaster) och sedan tränat själv efter dessa råd. Jag hoppas det. För din skull. Det är liksom det som är rehabilitering. Men då kanske du skulle vara lite tydligare med att det är det du menar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Rehabilitera knä på egen hand
Tillbaka
Topp