Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Rehabilitera knä på egen hand
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Iller" data-source="post: 811459" data-attributes="member: 29149"><p>Jaha. Då har du alltså genomgått en normal rehabilitering. Råd från någon kunnig och sedan träning på egen hand.</p><p>Precis som alla som tex sliter av ett korsband erbjuds om de inte är aktuella för operation (vilket, lite beroende på landsting inte görs förrän efter 6 mån rehab-försök).</p><p></p><p>Det jag reagerade på var att du skrev:</p><p></p><p>Hade du tydliggjort att det inte alls var på egen hand utan med råd från expertis så hade du i a f sluppit några av de oönskade kommentarerna.</p><p></p><p>Till kladdkaka: sannolikt har alla de andra, liksom jag, som ifrågasatt TS gjort detta just för att undvika att någon annan rehabiliterar sig själv och förvärra sin skada. Det verkar aningens mer troligt än att någon skulle försöka kränka TS. Jag är helt ointresserad av TS:s egen skada och har inte frågat något om den heller men ifrågasätter alltså att TS inte verkar bry sig om vilken skada <em>de andra</em> som skall ha rehabiliterat sig själva har. Jag påstår inget om huruvida TS "är okunnig" om sin egen kropp eller ej. Kanske du skulle lägga mer tid på att läsa och mindre på att skriva arga svar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Iller, post: 811459, member: 29149"] Jaha. Då har du alltså genomgått en normal rehabilitering. Råd från någon kunnig och sedan träning på egen hand. Precis som alla som tex sliter av ett korsband erbjuds om de inte är aktuella för operation (vilket, lite beroende på landsting inte görs förrän efter 6 mån rehab-försök). Det jag reagerade på var att du skrev: Hade du tydliggjort att det inte alls var på egen hand utan med råd från expertis så hade du i a f sluppit några av de oönskade kommentarerna. Till kladdkaka: sannolikt har alla de andra, liksom jag, som ifrågasatt TS gjort detta just för att undvika att någon annan rehabiliterar sig själv och förvärra sin skada. Det verkar aningens mer troligt än att någon skulle försöka kränka TS. Jag är helt ointresserad av TS:s egen skada och har inte frågat något om den heller men ifrågasätter alltså att TS inte verkar bry sig om vilken skada [i]de andra[/i] som skall ha rehabiliterat sig själva har. Jag påstår inget om huruvida TS "är okunnig" om sin egen kropp eller ej. Kanske du skulle lägga mer tid på att läsa och mindre på att skriva arga svar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Rehabilitera knä på egen hand
Tillbaka
Topp