Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Rehband knäskydd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Idh_simplythebest" data-source="post: 904980" data-attributes="member: 124416"><p>Hej på er...!</p><p>Jag såg det var frågor om knäskador.</p><p>Kan berätta för 4år sedan så i samband med utomhus löpning (gympalektion)</p><p>så kände jag på uppvärmningen att knäet känndes inflamerad,men jag skulle springa ändå.</p><p>Detta resultat ledde till att vi skulle springa 800m på hösten regnade blåste kallt ute och efter 700m så hör jag ett gigantiskt "POPLJUD" från knäet alla ledband + bägge korsband fick jag töjningar på de va nästan av.</p><p>Nu 4år senare så har jag jätte ont knäet sväller ofta upp ganska så mycket så jag kan inte springa på gympalektionerna. Detta resulterar till att jag får använda knädskydd & tejp men inget av det hjälper igentligen...</p><p>Ibland så om jag sover och ibland vaknar jag för det gör så ont att jag börjar gråta och kan knappt gå på hela dagen och detta händer numera rätt ofta,... Jag funderar på om man ska låta dem undersöka knäet igen eller att få remiss till ortoped eller liknande om det inte blir bättre,... så är man minsta osäker på att man har skadat knäet låt dem hellre titta på knäet 1gång för mycket än 1 gång för lite.</p><p>För nu 4år senare som sagt jag fyller 18 snart har hyfsat svårt och gå ibland ...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Idh_simplythebest, post: 904980, member: 124416"] Hej på er...! Jag såg det var frågor om knäskador. Kan berätta för 4år sedan så i samband med utomhus löpning (gympalektion) så kände jag på uppvärmningen att knäet känndes inflamerad,men jag skulle springa ändå. Detta resultat ledde till att vi skulle springa 800m på hösten regnade blåste kallt ute och efter 700m så hör jag ett gigantiskt "POPLJUD" från knäet alla ledband + bägge korsband fick jag töjningar på de va nästan av. Nu 4år senare så har jag jätte ont knäet sväller ofta upp ganska så mycket så jag kan inte springa på gympalektionerna. Detta resulterar till att jag får använda knädskydd & tejp men inget av det hjälper igentligen... Ibland så om jag sover och ibland vaknar jag för det gör så ont att jag börjar gråta och kan knappt gå på hela dagen och detta händer numera rätt ofta,... Jag funderar på om man ska låta dem undersöka knäet igen eller att få remiss till ortoped eller liknande om det inte blir bättre,... så är man minsta osäker på att man har skadat knäet låt dem hellre titta på knäet 1gång för mycket än 1 gång för lite. För nu 4år senare som sagt jag fyller 18 snart har hyfsat svårt och gå ibland ... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Rehband knäskydd
Tillbaka
Topp