Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Rehband knäskydd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heinz_p" data-source="post: 943156" data-attributes="member: 43586"><p>Segt! Lider med dig! </p><p></p><p>Jag är jättenöjd! Åker med skydden alla åkdagar och det är en riktig trygghet. Har räddat mina knän vid många fall. Det enda som jag skulle klaga på är väl spännena, som sköts med snörning på baksidan. Det blir mycket snören. Dock sitter skydden som gjutet och det är som sagt ingen begränsning alls vid åkning om du inte gör avancerade akrobatiska konster med knäna i djupa lägen, då blir det lite tungt. Där jag skulle kunna tänka mig att de begränsar är också vid längre hiker. Har två goda vänner som också åker med skydden efter korsbandsskada, båda jättenöjda.</p><p></p><p>Mina är köpta via motocrossgiant.com, minns inte riktigt vad dom gick lös på men billigt var det inte..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heinz_p, post: 943156, member: 43586"] Segt! Lider med dig! Jag är jättenöjd! Åker med skydden alla åkdagar och det är en riktig trygghet. Har räddat mina knän vid många fall. Det enda som jag skulle klaga på är väl spännena, som sköts med snörning på baksidan. Det blir mycket snören. Dock sitter skydden som gjutet och det är som sagt ingen begränsning alls vid åkning om du inte gör avancerade akrobatiska konster med knäna i djupa lägen, då blir det lite tungt. Där jag skulle kunna tänka mig att de begränsar är också vid längre hiker. Har två goda vänner som också åker med skydden efter korsbandsskada, båda jättenöjda. Mina är köpta via motocrossgiant.com, minns inte riktigt vad dom gick lös på men billigt var det inte.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Rehband knäskydd
Tillbaka
Topp