Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Reklamation till sport-conrad
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dann-e" data-source="post: 252827"><p>Samma sak hände mina Karma! Lämnade in dom på Länna sport och fick dom limmade. Killen på länna sa att det var ett ganska vanligt problem, när skidan böjs för mycket släpper den längst fram. Första gången dom limmade lossnade det på samma sätt efter en dag. Gick tillbaka och fick dom limmade igen. Detta var i våras och idag kom jag hem från Ramundberget och har kört på dom 4 dagar och nu verkar det hålla!</p><p></p><p>Läste om någon här på freeride som hade skickat tillbaka sina skidor till conrad och fått nya, men det hade tagit ett bra tag! Kan ju alltid prova men inte så kul att vara skidlös på vintern!</p><p></p><p>Hoppas jag va till någon hjälp!</p><p>/D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dann-e, post: 252827"] Samma sak hände mina Karma! Lämnade in dom på Länna sport och fick dom limmade. Killen på länna sa att det var ett ganska vanligt problem, när skidan böjs för mycket släpper den längst fram. Första gången dom limmade lossnade det på samma sätt efter en dag. Gick tillbaka och fick dom limmade igen. Detta var i våras och idag kom jag hem från Ramundberget och har kört på dom 4 dagar och nu verkar det hålla! Läste om någon här på freeride som hade skickat tillbaka sina skidor till conrad och fått nya, men det hade tagit ett bra tag! Kan ju alltid prova men inte så kul att vara skidlös på vintern! Hoppas jag va till någon hjälp! /D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Reklamation till sport-conrad
Tillbaka
Topp