Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
reklamera Oakley glas
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Teddo" data-source="post: 60176" data-attributes="member: 32828"><p>Exakt vad som hände med mina! Så fort det blev kallt och det hade kommit imma i dem så blev det som en matt hinna som aldrig gick att få bort. </p><p>Efter att jag bytt glaset en gång och det hände igen så orkade jag inte bry mig mer, då hade även en del andra grejer pajat på brillorna så jag tänkte att det är lika bra att köpa nåt annat märke och sluta trassla. Det där med internationell garanti är nog lite trassligt, du får väl ringa till Oakley och höra, de skulle säkert byta dina glas.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Teddo, post: 60176, member: 32828"] Exakt vad som hände med mina! Så fort det blev kallt och det hade kommit imma i dem så blev det som en matt hinna som aldrig gick att få bort. Efter att jag bytt glaset en gång och det hände igen så orkade jag inte bry mig mer, då hade även en del andra grejer pajat på brillorna så jag tänkte att det är lika bra att köpa nåt annat märke och sluta trassla. Det där med internationell garanti är nog lite trassligt, du får väl ringa till Oakley och höra, de skulle säkert byta dina glas. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
reklamera Oakley glas
Tillbaka
Topp