Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Reklamera till Salomon
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pork" data-source="post: 17695" data-attributes="member: 6636"><p>Min erfarenhet är att butiken tar "risken" s a s. D v s du får nya bindningar av dom som i sin tur gör reklamation mot salomon. Nu funkar det kanske inte alltid så, men det är ju "Goodwill" från butikens sida. Detta förutsätter ju att dom har dina bindningar på lager. Dom borde ju oxå kunna se, av erfarenhet, om reklamtionen kan förväntas gå igenom vilket borde innebära att du får nya bindningar av butiken...men men, jag är inte säker på hur dylika saker hanteras av butiker.</p><p></p><p>Ska du få dina bindningar av salomon så är min erfarenhet 3 dagar - x veckors väntetid och nu syftar jag inte på salomon utan leverantörer i allmänhet. Salomon kanske funkar finfint, vem vet!!!</p><p></p><p>Anyway...lycka till!!!</p><p></p><p>M v h</p><p>// Pork</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pork, post: 17695, member: 6636"] Min erfarenhet är att butiken tar "risken" s a s. D v s du får nya bindningar av dom som i sin tur gör reklamation mot salomon. Nu funkar det kanske inte alltid så, men det är ju "Goodwill" från butikens sida. Detta förutsätter ju att dom har dina bindningar på lager. Dom borde ju oxå kunna se, av erfarenhet, om reklamtionen kan förväntas gå igenom vilket borde innebära att du får nya bindningar av butiken...men men, jag är inte säker på hur dylika saker hanteras av butiker. Ska du få dina bindningar av salomon så är min erfarenhet 3 dagar - x veckors väntetid och nu syftar jag inte på salomon utan leverantörer i allmänhet. Salomon kanske funkar finfint, vem vet!!! Anyway...lycka till!!! M v h // Pork [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Reklamera till Salomon
Tillbaka
Topp