Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
reklamera
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 5216" data-attributes="member: 10565"><p>Jag reklamerade mina Italienköpta Ross-bindningar förra säsongen. Inga problem, då bindningsmodellen var ny för säsongen. </p><p>Men om du har köpt ett par begagnade lagg som inte självklart är yngre än 1 år gamla (normal garantitid), så blir det nog svårt. Ett originalkvitto är ju det alltid det bästa, men det får man ju nästan aldrig när man köper begagnat.</p><p>Kolla däremot om du har en hemförsäkring eller reseförsäkring eller annan allriskförsäkring som kan täcka hela, eller delar av skadan.</p><p>Lycka till!</p><p>/A</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 5216, member: 10565"] Jag reklamerade mina Italienköpta Ross-bindningar förra säsongen. Inga problem, då bindningsmodellen var ny för säsongen. Men om du har köpt ett par begagnade lagg som inte självklart är yngre än 1 år gamla (normal garantitid), så blir det nog svårt. Ett originalkvitto är ju det alltid det bästa, men det får man ju nästan aldrig när man köper begagnat. Kolla däremot om du har en hemförsäkring eller reseförsäkring eller annan allriskförsäkring som kan täcka hela, eller delar av skadan. Lycka till! /A [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
reklamera
Tillbaka
Topp