Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
reklamera
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 5218" data-attributes="member: 10565"><p>Jag tror att det kan bli svårt för dig att reklamera dom. Själv upptäckte jag en onormal spricka i mina en vecka gamla lagg och gick för att reklamera, men det var tvärstopp och dom menade att det inte var någonfara att den skulle gå sönder mer, vilket givetvis resulterade i att skidan gick av nästa gång jag var ute i backen och jag fick ändå inte ut någonting. Dom hävdade att det var mitt fel och att jag inte kunde bevisa att det var något fel i limmningen på skidan....men men....butiksförsäljare, vad vet dom om skidor?</p><p></p><p>OLA</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 5218, member: 10565"] Jag tror att det kan bli svårt för dig att reklamera dom. Själv upptäckte jag en onormal spricka i mina en vecka gamla lagg och gick för att reklamera, men det var tvärstopp och dom menade att det inte var någonfara att den skulle gå sönder mer, vilket givetvis resulterade i att skidan gick av nästa gång jag var ute i backen och jag fick ändå inte ut någonting. Dom hävdade att det var mitt fel och att jag inte kunde bevisa att det var något fel i limmningen på skidan....men men....butiksförsäljare, vad vet dom om skidor? OLA [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
reklamera
Tillbaka
Topp