Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Reklamera?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="cencuron" data-source="post: 265869" data-attributes="member: 54557"><p>vad gör jag med mina dogen som släppt baktill, dvs att skidan kluvits i två delar i ena tailen? visst är dogen ett par riktiga budget lagg, men jag anser att man borde kräva att de håller mer än 1½ vecka...</p><p>vad gör jag? bör jag ringa völkl och försöka fixa det via dem? eftersom att jag köpt skidorna via sportconrad.de så blir det ett mindre världskrig att ta det via dem skulle jag tro. eller är det så att man ska ta det som en man och knäcka skidorna på mitten och köpa nya?</p><p>kom med förslag!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cencuron, post: 265869, member: 54557"] vad gör jag med mina dogen som släppt baktill, dvs att skidan kluvits i två delar i ena tailen? visst är dogen ett par riktiga budget lagg, men jag anser att man borde kräva att de håller mer än 1½ vecka... vad gör jag? bör jag ringa völkl och försöka fixa det via dem? eftersom att jag köpt skidorna via sportconrad.de så blir det ett mindre världskrig att ta det via dem skulle jag tro. eller är det så att man ska ta det som en man och knäcka skidorna på mitten och köpa nya? kom med förslag! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Reklamera?
Tillbaka
Topp