Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
rekomendation freeride-/ATskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bigbadwolfen" data-source="post: 1078042" data-attributes="member: 155904"><p>Tjena,</p><p></p><p>Vintern närmar sig och det är därmed dags att skaffa nya lagg. Letar efter ett par lättare skidor till en mer turorienterad set up, vill ha en skida som ligger på 110-115 i midjan och runt 190lång. Är inte riktigt ute efter en one quiver ski men vill aty den ska gå bra på de mesta off piste underlaget förutom ev blåis och snorkeldjupt då jag har andra lagg till detta.</p><p>Är mer intresserad av fart och stabilitet än mjuka jibbskidor då jag inte är den som hoppar och lägger 360s på varje stubbe jag åker förbi. Kommer köra skidorna med kingpins och cochiseboots. Önskar en lättare skida som helst inte går allt för långt över 4kg paret</p><p></p><p>Vart inne på down cd112, black crows anima samt russ super 7. Även drömt om dps wailer 112 rp2 pure3 men dom är tyvärr en rätt bra bit över min budget...</p><p></p><p>Tack!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bigbadwolfen, post: 1078042, member: 155904"] Tjena, Vintern närmar sig och det är därmed dags att skaffa nya lagg. Letar efter ett par lättare skidor till en mer turorienterad set up, vill ha en skida som ligger på 110-115 i midjan och runt 190lång. Är inte riktigt ute efter en one quiver ski men vill aty den ska gå bra på de mesta off piste underlaget förutom ev blåis och snorkeldjupt då jag har andra lagg till detta. Är mer intresserad av fart och stabilitet än mjuka jibbskidor då jag inte är den som hoppar och lägger 360s på varje stubbe jag åker förbi. Kommer köra skidorna med kingpins och cochiseboots. Önskar en lättare skida som helst inte går allt för långt över 4kg paret Vart inne på down cd112, black crows anima samt russ super 7. Även drömt om dps wailer 112 rp2 pure3 men dom är tyvärr en rätt bra bit över min budget... Tack! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
rekomendation freeride-/ATskidor
Tillbaka
Topp