Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Rekomenderad vikt på snowboarden.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Coldis" data-source="post: 500483" data-attributes="member: 54181"><p>Nej det är inte vad jag sa heller, man kan inte trolla det till en annan slags bräda. Tror du att en hårdhet på en board är det enda som gör brädan? Men jo, kör man en kortare längd och är tyngre så blir en bräda mjukare. Och en rek på 10kg give or take? Forum har över 25..</p><p></p><p>Men ja det funkar, kör påp nitron. Det är även som sagt rekomenderad också, inte att den sprängs om du är några kg över <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>Och en noodle är en väldigt mjuk board <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt="(:" title="Smile (:" data-smilie="1"data-shortname="(:" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Coldis, post: 500483, member: 54181"] Nej det är inte vad jag sa heller, man kan inte trolla det till en annan slags bräda. Tror du att en hårdhet på en board är det enda som gör brädan? Men jo, kör man en kortare längd och är tyngre så blir en bräda mjukare. Och en rek på 10kg give or take? Forum har över 25.. Men ja det funkar, kör påp nitron. Det är även som sagt rekomenderad också, inte att den sprängs om du är några kg över ;) Och en noodle är en väldigt mjuk board (: [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Rekomenderad vikt på snowboarden.
Tillbaka
Topp