Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Rekommendationer inför brädköp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sweex" data-source="post: 1194877" data-attributes="member: 170030"><p>Kan tänka mig det. något speciellt jag ska tänka på? en styvare brädar är la generellt stadigare i högre fart? Betyder det att den kan vara svårare att hantera när det går långsamt? Eller är det mer känslan när man åker över gupp och hålor som är skillnad?</p><p></p><p></p><p>Brädan och bindningarna känns awesome! Bootsen är snygga, känns bra i handen och modellen passar min fot perfekt. </p><p></p><p>@all Problemet är att min högerfot är lite större än min vänstra. Så väl fastspänd på brädan och böjda knän skulle jag säga att min vänstra fot sitter perfekt. Sträcker man på den kan man preciiiiis nå toppen. På högra där emot böjer sig stortån när man står vanligt och nuddar/trycker mot toppen när man böjer sig framåt. </p><p></p><p>Lineren är heat moldable, hur mycket kan det ge? Kan man få lite extra plats när man gör de? Stadium säljer inte halvstorlekar på dessa så jag får i så fall lämna tillbaka, vänta på pengarna och sen beställa 42,5/275mm från Vans.se. Det blir dyrare och är klabb men beredd att göra det för en "perfekt" fit.</p><p></p><p>Tankar?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sweex, post: 1194877, member: 170030"] Kan tänka mig det. något speciellt jag ska tänka på? en styvare brädar är la generellt stadigare i högre fart? Betyder det att den kan vara svårare att hantera när det går långsamt? Eller är det mer känslan när man åker över gupp och hålor som är skillnad? Brädan och bindningarna känns awesome! Bootsen är snygga, känns bra i handen och modellen passar min fot perfekt. @all Problemet är att min högerfot är lite större än min vänstra. Så väl fastspänd på brädan och böjda knän skulle jag säga att min vänstra fot sitter perfekt. Sträcker man på den kan man preciiiiis nå toppen. På högra där emot böjer sig stortån när man står vanligt och nuddar/trycker mot toppen när man böjer sig framåt. Lineren är heat moldable, hur mycket kan det ge? Kan man få lite extra plats när man gör de? Stadium säljer inte halvstorlekar på dessa så jag får i så fall lämna tillbaka, vänta på pengarna och sen beställa 42,5/275mm från Vans.se. Det blir dyrare och är klabb men beredd att göra det för en "perfekt" fit. Tankar? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Rekommendationer inför brädköp
Tillbaka
Topp