Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Renovera snowboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christiam" data-source="post: 1146202" data-attributes="member: 136280"><p>Spännande med Arbor bräda, har inte hört mycket om dom men de verkar klart intressanta. </p><p>Ska du bara köra puder och inte får in stålkanten på plats så kanske du kan ta bort den biten som inte ”får plats” och sen täta igen hålet som blir. </p><p>Har kört en del utan ca 5cm stålkant. Märktes inte speciellt i puder. Dock lyckades jag dåligt med att täta hålet men det berodde troligen främst på att jag är rätt kass på att göra lagningar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christiam, post: 1146202, member: 136280"] Spännande med Arbor bräda, har inte hört mycket om dom men de verkar klart intressanta. Ska du bara köra puder och inte får in stålkanten på plats så kanske du kan ta bort den biten som inte ”får plats” och sen täta igen hålet som blir. Har kört en del utan ca 5cm stålkant. Märktes inte speciellt i puder. Dock lyckades jag dåligt med att täta hålet men det berodde troligen främst på att jag är rätt kass på att göra lagningar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Renovera snowboard
Tillbaka
Topp