Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rensa fisk....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Patrik_L" data-source="post: 597245" data-attributes="member: 11393"><p>Jag var Lax slaktare ute på Fröja, en ö utanför trondheim. Jobbade för salmar As</p><p>för ca 5 år sen . Då hadde man 114nkr i timmen och jag hadde tur så man fick jobba ganska mycket ca 14timmar om dan och 6 dagar i vecka. Så man har i regel inte så hög lön men man får jobba mycket. Det är rätt fysiskt krävande så har man dålig arbets disiplin så kan det vara rätt tufft. Sen får du räkna med att de flesta Norrbaggar behandlar en som skit. För dom så e man bara en "jävla invandrare" . Så arbetsklimatet kan vara rätt tufft. </p><p></p><p>Jag var där i ca 100 dagar och åkte hem med 80 000 nkr på fickan när allt var betalt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Patrik_L, post: 597245, member: 11393"] Jag var Lax slaktare ute på Fröja, en ö utanför trondheim. Jobbade för salmar As för ca 5 år sen . Då hadde man 114nkr i timmen och jag hadde tur så man fick jobba ganska mycket ca 14timmar om dan och 6 dagar i vecka. Så man har i regel inte så hög lön men man får jobba mycket. Det är rätt fysiskt krävande så har man dålig arbets disiplin så kan det vara rätt tufft. Sen får du räkna med att de flesta Norrbaggar behandlar en som skit. För dom så e man bara en "jävla invandrare" . Så arbetsklimatet kan vara rätt tufft. Jag var där i ca 100 dagar och åkte hem med 80 000 nkr på fickan när allt var betalt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rensa fisk....
Tillbaka
Topp