Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Repa på ovansidan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="martindahmartin" data-source="post: 623570" data-attributes="member: 92018"><p>Jag märkte idag efter att jag åkt att jag fått en ganska stor repa på sidan av skidan. Stålkanten var inte skadad och verkade sitta fast som normalt, men plasten som är på skidan var borta, så trät var synligt. Repan är på ca. 15 cm. Det jag undrar över är om jag behöver göra något för att reparera den, eller kan jag fortsätta köra med den så? Det bekymrar mig inte så mycket att det är fult, utan problemet är om det är så att trät kan bli blött och börja ruttna eller något liknande. Så borde jag göra något för att fixa det, eller ska jag fortsätta köra med repan?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="martindahmartin, post: 623570, member: 92018"] Jag märkte idag efter att jag åkt att jag fått en ganska stor repa på sidan av skidan. Stålkanten var inte skadad och verkade sitta fast som normalt, men plasten som är på skidan var borta, så trät var synligt. Repan är på ca. 15 cm. Det jag undrar över är om jag behöver göra något för att reparera den, eller kan jag fortsätta köra med den så? Det bekymrar mig inte så mycket att det är fult, utan problemet är om det är så att trät kan bli blött och börja ruttna eller något liknande. Så borde jag göra något för att fixa det, eller ska jag fortsätta köra med repan? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Repa på ovansidan
Tillbaka
Topp