Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Repiga belag vid leverans av nya skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Viapea" data-source="post: 977397" data-attributes="member: 136412"><p>Huruvida skidorna (Völkl 75) blir mer repiga efter ett åk i backen eller transport från parkeringen eller om det är något som märks överhuvudtaget är ointressant. </p><p>Det enda som är intressant är vad som är normalt skick på ett par splitternya okörda skidor.</p><p>Så fort jag tar ut skidorna i backen så är dom begagnade och inbringar ett helt annat pris, repor eller inte repor..</p><p>Att lämna in dem på slipning kostar betydligt mer än 300 kr, jag ska ta mig dit, lämna in dem, åka hem, vänta, åka tillbaka och hämta dem, åka hem igen...</p><p>Vad kostar det Sportamore att få tillbaka skidorna?</p><p>Returfrakt, in som hyllvärmare igen, sälj dem till annan kund och riskera att få precis samma reaktion..</p><p>Nä 600 kr i kompensation är mer än rimligt, det är mycket billigt och dessutom får dom chansen till lite positiv PR i den här tråden via en nöjd kund.</p><p>Återstå att se hur smarta dem är...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Viapea, post: 977397, member: 136412"] Huruvida skidorna (Völkl 75) blir mer repiga efter ett åk i backen eller transport från parkeringen eller om det är något som märks överhuvudtaget är ointressant. Det enda som är intressant är vad som är normalt skick på ett par splitternya okörda skidor. Så fort jag tar ut skidorna i backen så är dom begagnade och inbringar ett helt annat pris, repor eller inte repor.. Att lämna in dem på slipning kostar betydligt mer än 300 kr, jag ska ta mig dit, lämna in dem, åka hem, vänta, åka tillbaka och hämta dem, åka hem igen... Vad kostar det Sportamore att få tillbaka skidorna? Returfrakt, in som hyllvärmare igen, sälj dem till annan kund och riskera att få precis samma reaktion.. Nä 600 kr i kompensation är mer än rimligt, det är mycket billigt och dessutom får dom chansen till lite positiv PR i den här tråden via en nöjd kund. Återstå att se hur smarta dem är... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Repiga belag vid leverans av nya skidor
Tillbaka
Topp