Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Replift på nya zeeland?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Niiiicke" data-source="post: 335711" data-attributes="member: 75222"><p>Det är typ en sådan lift som du beskrev som jag menade. Det verkar lite 1800talsgrejor i liftarna i alla fall på de lokalt drivna anläggningarna och vädret skiftar oerhörst snabbt enligt signatur sompa. Så frågan är varför ska man dra till nya zeeland, förutom den fina naturen då, med förutsättningarna som har frakommit? Eller får de så oerhörda mängder snö så att det trots allt är värt den långa resan dit? Någon som har varit i både nya zeeland samt chile, argentina och kan jämföra deras åkning och snötillgång?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Niiiicke, post: 335711, member: 75222"] Det är typ en sådan lift som du beskrev som jag menade. Det verkar lite 1800talsgrejor i liftarna i alla fall på de lokalt drivna anläggningarna och vädret skiftar oerhörst snabbt enligt signatur sompa. Så frågan är varför ska man dra till nya zeeland, förutom den fina naturen då, med förutsättningarna som har frakommit? Eller får de så oerhörda mängder snö så att det trots allt är värt den långa resan dit? Någon som har varit i både nya zeeland samt chile, argentina och kan jämföra deras åkning och snötillgång? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Replift på nya zeeland?
Tillbaka
Topp