Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Repor efter montering hos Udens
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HennessyVSOP" data-source="post: 590263" data-attributes="member: 100198"><p>Tråkigt att höra att Udéns inte längre är att räkna med. Det var länge sedan jag köpte skidor där, men då funkade det helt OK i alla fall.</p><p></p><p>Min fråga till panelen är vart man som göteborgare ska vända sig för att hitta en pålitlig och kunnig skidshop? Vad tycker folk om Skistore i götet?</p><p></p><p>För mig är detta mycket viktigt då det snart dyker upp både skidor och bindningar från S-C. Av rekommendationer från er på detta forum beslutade jag mig för att inte montera dem hos S-C. </p><p></p><p>Nu sågar ni även Udéns och min fråga är vart jag ska vända mig för att få monteringen korrekt utförd, lite bra service är ju också trevligt. Det absolut bästa vore om man kunde få ett namn på en person i en specifik butik. Åka på Udéns har ju fått sin del av ris, kanske kan någon också få lite ros?</p><p></p><p>/HennessyVSOP</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HennessyVSOP, post: 590263, member: 100198"] Tråkigt att höra att Udéns inte längre är att räkna med. Det var länge sedan jag köpte skidor där, men då funkade det helt OK i alla fall. Min fråga till panelen är vart man som göteborgare ska vända sig för att hitta en pålitlig och kunnig skidshop? Vad tycker folk om Skistore i götet? För mig är detta mycket viktigt då det snart dyker upp både skidor och bindningar från S-C. Av rekommendationer från er på detta forum beslutade jag mig för att inte montera dem hos S-C. Nu sågar ni även Udéns och min fråga är vart jag ska vända mig för att få monteringen korrekt utförd, lite bra service är ju också trevligt. Det absolut bästa vore om man kunde få ett namn på en person i en specifik butik. Åka på Udéns har ju fått sin del av ris, kanske kan någon också få lite ros? /HennessyVSOP [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Repor efter montering hos Udens
Tillbaka
Topp