Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Repor på nya brädan.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pinn" data-source="post: 142324" data-attributes="member: 44213"><p>...shit va SUR ja skulle blivit om ja hade lagt massa tusenlappar på en bräda och så skickar de en i sånt DÅLIGT skick.. jaaa det var faaan feta repor för att vara en ny bräda.. vad faan köte du en demobräda eller ? de säljer ju brädor som folk har åkt på i demotester också.. </p><p></p><p></p><p>skulle din bräda vara NY ??? så skulle jag lätt först fråga men med eftertryck.. sedan kräva att få pengar tillbaks för lidande.. du måste ju lämna in den på planslipning och valling för 400spänn ju.. så där skulle jag aldrig ha kört min bräda.. </p><p></p><p></p><p>och... efter en säsong ser min bräda kanske kanske ut så där... är det bara i nos eller tail så ere inte såå farligt.. men om det är under brädan på själva glidytan så påverkar det garanterat glidet.. OM du inte planslipar och vallar den..</p><p></p><p></p><p>/Kalle (dååålig stil av B-T)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pinn, post: 142324, member: 44213"] ...shit va SUR ja skulle blivit om ja hade lagt massa tusenlappar på en bräda och så skickar de en i sånt DÅLIGT skick.. jaaa det var faaan feta repor för att vara en ny bräda.. vad faan köte du en demobräda eller ? de säljer ju brädor som folk har åkt på i demotester också.. skulle din bräda vara NY ??? så skulle jag lätt först fråga men med eftertryck.. sedan kräva att få pengar tillbaks för lidande.. du måste ju lämna in den på planslipning och valling för 400spänn ju.. så där skulle jag aldrig ha kört min bräda.. och... efter en säsong ser min bräda kanske kanske ut så där... är det bara i nos eller tail så ere inte såå farligt.. men om det är under brädan på själva glidytan så påverkar det garanterat glidet.. OM du inte planslipar och vallar den.. /Kalle (dååålig stil av B-T) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Repor på nya brädan.
Tillbaka
Topp